"10 saker du inte visste din kille tänder på"

Då var den här dagen avklarad och nu har man ledigt till nästa tisdag, riktigt härligt!

Idag har jag vart med om världens roligaste avslappning, det gick verkligen inte att hålla sig för skratt. Tänk en röst som säger åt en hel klass att spänna rumpan och sedan öppna munnen stort och dra upp ögonbrynen och andas in. Haha, det gick verkligen inte att hålla sig för skratt av alla lite småkonstiga saker man skulle göra.

Senare på dagen så läste jag, Viktor, Johan och hans flickvän i en skvallertidning om "10 saker du inte visste att din kille tänder på".  En grej vi hade riktigt roligt åt var när det stod:
Det där rufsiga håret som (i våra huvuden) säger "usch vad jag har haft mycket sex idag, jag är verkligen helt slutkörd".
Viktor och Johan höll inte riktigt med om att dom tänkte så och mitt i samtalet kommer Emma förbi med just ruffsigt hår!

Vi läste även "Är det hett med buske mellan benen" och då hade Robert Gustavsson kommenterat det såhär:
Ska man fälla ut pungen och landa så vill man gärna ha åtminstone en ordentlig landningsbana som dämpar fallet.

Vem hade kunnat tro att killar tyckte det var så inressant att läsa Veckorevyn.

Men nu ska jag ta en promenad bort till kyrkogården och kolla så graven ser fin ut:)





Don't worry, be happy

Kommentarer
Postat av: Melissa

hahaha ;)

2008-04-30 @ 15:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0