a long day

Vart en lång dag i skolan idag men när man äntligen slutat blev det trevligt! Först mötte jag Robin och fick tillbaka min plattång och senare åkte jag och Linda hem till Johanna och umgicks, senare innan jag åkte hem till Lidköping igen så var jag hos Josse och Jocke en sväng också.

När jag sedan kom hem så sa Anders att han skulle till Stockholm ons-tors så jag frågade lite mest på skämt om jag fick hänga med. Sen en stund senare så kom Anders igen och sa att han bokat hotellrum till mig så nu ska jag åka till Stockholm ändå men det kan nog bli trevligt. Jag ringde Linda sen med och frågade om hon ville hänga med dit också, och det ville hon!!! :)

Men nu ska jag väl packa iordning mina grejer och sedan få min skönhetssömn!






Wanna be starting something




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0