Bra Johanna!

Idag var jag och kollade efter en datastol med Johanna men det slutade med att jag fick henne att köpa ett par inlines, så nu ska det åkas någon dag!

Resten av dagen spenderades mest med Johanna och Linda, vi kollade på en gammal Spice Girls film. Var faktiskt lite kul att se, var ju inte direkt igår man lyssnade på dom. Sedan var det dags för hemfärd och när jag kom till rese i Skövde så fick jag vänta 1 timme på bussen hem. Men sedan efter en stund så kom Nathalie och Fredrik gående där så dom gjorde mig sällskap.

På kvällen sen så åkte jag till Vinninga där jag träffade min favorit igen, vi snackade lite och planerade vårt nästa äventyr. Det kommer bli så kul!!

Men nu ska jag plocka fram kläder och sånt till praktiken imorgon, men ha det fint allihopa!




Love is in the air


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0