Feber och Björn

Nu har jag inte skrivit på ett tag för det har helt enkelt inte funkat, vet inte varför riktigt men det är väl skit samma. Jag får helt enkelt berätta lite av det som hänt dom senaste dagarna nu. Jag börjar med i lördags då jag vaknade med feber och illamående, jag som aldrig blir sjuk annars så blir jag det just den här dagen då vi skulle kika på Björn Rosenström!


Blev sängliggande hela dagen och knaprade Alvedon och när kvällen närmade sig så hade febern sjunkit lite så det blev att ta bussen till Skövde sen ändå och hem till Filip och sjunga lite innan vi drog oss vidare till Olssons lada, Björn och den otroligt skickliga danskillen HAHA!


Väl där borta försvann Filip, Johanna fick huvudvärk och Hanna hitta en gulleplutt men det blev ändå en rolig kväll. Träffade Emil och Emanuel där borta också och det var riktigt kul, var längesedan man träffade dem! När kvällen sedan började dra sig mot sitt slut och man var på rese och väntade på buss hem så krånglade det med bussar så min medel kompis hann inte med sin buss, men vänlig som jag är fick han hänga med till storstan Lidköping.


Söndagen var man lite lagom seg så blev att ligga och dra sig i sängen hela förmiddagen tills jag fick ett sms från kusinen som skrev att mormor fyllde år.  Så då var det bara att dra dit senare och gratta henne, blev dock en kort visit för skulle även hinna bort till kyrkogården och hälsa på min lilla tvillingsjäl innan det blev mörkt.


I måndag så var det skolan som gällde och sedan till Skara med Melissa och Nora för att kolla på Melissas balklänning, så fin var den! Jag hoppas verkligen min blir lika fin när den är färdig.  Sedan så drog vi till Lidköping på en liten shoppingrunda, innan vi gick hem till Arta. Jag måste bara berätta om busschauffören till skolan med, det kom en kille som inte kunde svenska och så skulle chauffören börja prata engelska. Men vad gjorde han, jo han pratade svenska med en annan dialekt bara som om amerikanen skulle förstå det bättre, what a idiot


Och nu idag så har det inte hänt så mycket mot det vanliga förutom att vi hade muntliga nationella i engelska, men det gick nog bra. Sedan var jag på stan en sväng ock kikade lite och fikade med Linda och Melissa. Vill även gratta Alfred som fick en brud inatt haha!



Men till sist vill jag bara skriva att jag tycker ni ska läsa hennes blogg också: Laaacken.blogg.se




Do without my love


Kommentarer
Postat av: Emma Manngård

åh björn gustafson

2008-04-16 @ 16:40:55
Postat av: Emma igen

eller va? haha :S skoja bara :P

2008-04-16 @ 16:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0