Filips dikt

Ibland är allt Filip för underbar, kolla här vilken fin dikt han skrivit till mig! :)


Helén, du är den som lyser upp en tråkig dag, du är som när riksdagen lyckas med nån omsättningsskattelag.
 

Ibland kan Helen bli galen och vild, och få för sig att hon är snyggare än en normal tjejs idealbild.

Men det bästa sättet att få henne lugn, det är att ta grönsaker, creme fresch och tillaga det i ugn.

Du är som när man är klar med ett jobbigt skolarbete, Du är han som fick sexpack, efter att alltid ha varit den lönnfete.

Du är som när man hör en asbra låt men nån känd artist. Du är som det bästa scoopet man kan få som tidningsjournalist.


Helen säger en del saker som faktiskt kan va användbara, men det slinter även ut sånt som man direkt kan idiotförklara.


Men Helen ta det lugnt, ingen är ju perfekt, du är ju faktiskt bra i skolan, både i kärnämnen, hotell och i projekt.


Så Helén du har en stor framtid som en smart kvinna, Sen vet jag inte om det blir som chef, kändis eller som nån bingovärdinna.


Du får ju bestämma själv vad du vill göra efter din student, Men jag tror det kan bli svårt att ta över efter Bush som president.


Helén denna dikt är tillägnad dej, en ganska cool, halvsmart och blond lidköpingstjej.


Dikten va till dig nu får du göra vad du vill. spara, slänga, eller kanske till och med läsa den och tycka till.


Nu är dikten slut och jag hoppas att du alltid kommer att bra må, dikten kanske hjälpte lite men nu är den slut så. hade gött hej



Tack Så mycket Filip för den här, du borde kanske skaffa en framtid som poet!


Kommentarer
Postat av: nimon

hahahaha filip lundin???

2008-04-03 @ 17:37:50
Postat av: löök

HAHAHA!!! nice skrivet, önskar han kunde skriva en så fin dikt till mig... =(

2008-04-06 @ 23:33:26
URL: http://laaacken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0