fun day

Igår var vi då som sagt på Vatra och det var skoj men det roligaste var när Filip ringde och berättade att det stod Filip Ludin istället för Lundin på hans nya körkort. När jag frågade han hur det kunde bli fel så sa han bara att han glömmer skriva N:et ibland, så typsikt Filip verkligen!

Men idag så gick det ganska lätt att vakna och gå upp till skolan, kanske är det så att min säng hemma är så skön så att det är svårare att gå upp. Resten av dagen bestod av ett studiebesök på lundsbrunns kurort, så mysigt där.

Sedan kom Lacken och Jocke och hämtade upp mig så fick jag skjuts hem, så skönt att slippa sitta på den sega bussen en timme.

Väl hemma så drog jag på stan med Ida, Fanny och Tanja och jag lyckades övertala Ida att köpa ett par inlines!  Mötte även Tony och Michele, det var kul för va längesedan man träffade dem sist.

Sen kom det stora ögonblicket, vi skulle åka inlines och Ida skulle lära sig.  Men det gick allt ganska bra, kul hade vi iafl! Sedan drog vi och mötte Mattias och Ludde och senare vidare till Carro för att kika på hennes nya grabb. 

Men nu ska jag nog sova, är helt slut!





You don't understand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0