GRATTIS FILIP!

Nu har även Filip klarat körkortet!!! Och du har väl inte glömt vad du lovade att göra när du klarade det;)

Idag var sista dagen på praktiken, och jag fick toppbetyg :) Sedan när jag kom hem så var det bara att städa lite fort eftersom mamma skulle ha gäster. Men blev dock inte så mycket städat för melissa kom en stund och sedan var jag tvungen att sticka till jobbet.

På kvällen var Lacken och Jocke så snälla så och hämtade mig och sedan drog vi hem till mig och lagade mat.  Eller jag kanske inte ska säga att VI lagade mat, Lacken lagade med anda ord. Medans vi åt hade jag och Jocke en väldigt intressant samtalsämne om morötter, Lacken därimot hade fullt upp med maten.

Men nu är jag helt slut så ska nog sätta på en film, eller då somnar jag säkert så kanske lägger mig och sover med en gång är nog smartare.





You look fine today


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0