Helgen

Då var denna helgen slut då, har vart en lugn men riktigt skön helg:)

I lördags när jag vaknade var det underbart väder ute, tänk att man kan bli så glad av lite sol bara. Jag gick ut med en gång när jag såg att det var så härligt väder, planterade morötter i mitt land och lite blommor. Sedan kom Linda och vi var ute och gick en långpromenad, och sedan hem till mig och såg på film.

På kvällen så mötte vi upp Rrezearta och gick på tivloi. När jag och Linda åkte en karusell så skrattade vi mer än vi gjort på riktigt länge, så kul var det! Men sedan skulle vi åka den en gång till med Rrezearta också, då blev allt helt konstigt. Han som kollar så man sitter fast ordentligt sa att vi var tvugna att sitta en och en för det blev för tugnt annars men vi ville inte det och då sa han bara skyll er själva om det händer något och startade den. Rrezearta satt och skrek mamma men sedan när jag sa till henne så började hon skrika pappa och be till gud istället, medans Linda börja ropa på mig att jag skulle göra något haha. Det var en väldigt spännande åktur, men vi överlevde :)

Senare så drog Linda hem och jag och Rrezearta gick och såg på film och drack te såklart haha! När jag sen kom hem så kunde jag verkligen inte sova så gick en promenad bort till kyrkogården, men såg dock inte så mycket för var ganska mörkt. Fick även ett samtal och det var verkligen gulligt att du bryr dej.


Lördagen började med att Arta ringde klockan 9 och frågade vad jag gör haha, sen kunde jag inte somna om igen så gick ut på en långpromenad innan frukosten. Sedan så åkte jag och köpte massa fröer och planterade här hemma, måste nog säga att jag tycker det är töntigt att plantera i min ålder men måste ju ha något att göra ute i det härliga vädret hela dagarna.

På kvällen sedan så åkte jag Anders, Emma och Arta inlines ett par timmar. Var verkligen helt underbart härligt!!




Summer feelings

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0