hemska tisdag

Idag ville jag verkligen inte gå upp när jag vaknade för jag visste att en lång dag i skolan väntade. Att gå i skolan mellan 08-17 tar verkligen på krafterna och speciellt denna dagen då jag skulle ha både muntligt nationellt i svenskan och prov i religionen.  Men svenskan gick faktiskt bättre än väntat men religionen har jag verkligen tur om jag klarde.

Sedan när jag äntligen slutat så fick jag skjuts av Angelica hem, verkligen jätte snällt!! Väl hemma så åt jag lite snabbt och drog sedan ut på en liten snabb inlinestur med Emma innan jag skulle möta Arta.

Sedan så umgicks jag med Arta hela  kvällen, alltid lika trevligt:)

Men nu ska jag leta reda på en penna till det skrifrtliga nationella i svenskan imorgon.




Always by your side

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0