INLINES!!!

Idag tog jag en lång sovmorgon och senare var jag ute och hjälpte mamma i trädgården. Då när jag stod där och kratta löv kom jag på hur gott det är med morötter så bestämde mig för att fixa iordning ett land med morötter. Jag hitta det perfekta stället i trädgården och började fixa lite, men tröttna dock ganska fort så fortsätter imorgon istället.

Sen så var det dags, dom har sopat bort gruset från de flesta gatorna och det regnar/snöar inte så det var bara att ta fram inlinesen och åka en runda. Så härligt var det att kunna åka igen, men det bästa var ändå Antons vurpa haha!

Men nu ska jag ta en sväng in i duchen och sedan fixa iordning mig inför kvällens bravader i Skövde.




Follow me









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0