jag och mattias

Imorses trodde jag att jag hade sovmorgon men där hade jag fel, Arta ringde 5 imorses och sa att vi hade nationella i Engelska. Så då var det bara att gå upp och åka till skolan för att göra det, är dock inte så säker på att det gick så bra.

Senare på dagen hade vi alkoholhantering och blandade drinkar, det var riktigt kul. Fast det kanske inte var min och Lindas starkaste sida att komma på drinknamn.

Vi fick även åka en åktur med Filip idag för första gången och han var faktiskt riktigt duktig!

När jag kom hem till Lidköping igen så ringde Mattias och frågade om jag kunde hjälpa honom köpa en sommarjacka. Så då gick vi på stan och köpte lite och när vi sedan var färdiga så tog vi en långtur på inlines. Det är lika härligt varje gång, så får hoppas på en tur imorgon med
.



 


Sometimes I really love life


Kommentarer
Postat av: Emma Manngård

å ja va me på stan oxå! :) hehe

2008-04-29 @ 11:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0