JULA hotellet

Igår var det trevligt, började med att förfesta med Agnes,Johanna, Sofia och Linda och senare mötte vi även Arta innan vi drog oss vidare till Vatra.  Väl där inne var det skoj, eller vad säger du Linda? ;)

Idag har det vart en slapp dag, jag sov riktigt länge och sedan såg jag på roadtrip med Viktor. Senare på dagen ringde Arta, hon jobbade på JULA hotellet och hade lite tråkigt så ville att  jag skulle komma förbi en sväng, och SJÄLVKLART så kommer jag när lilla Arta ber om det!  Så nu sitter jag fortfarande kvar här och ska kika på andra avenyn som börjar nu:)




Will always love you

Kommentarer
Postat av: Linda

I will always love you too

2008-04-07 @ 22:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0