Karlstad

Då var även denna helgen över då! Den började i fredags då jag först rensade i mitt framtida morotsland och sedan åkte jag till Skövde och mötte upp Jesper och vi drog vi vidare till Timmersdala där Johanna och Linda var. Kvällen blev ganska lugn, vi kollade mest på tv och sedan drog jag till Lacken och Jocke en sväng innan jag tog bussen hem igen.

Sen så i lördags var det Karlstad som gällde, måste säga att jag har väldigt mycket blandade känslor därifrån. Vi började med förfest hemma hos Per och det var en väldigt annorlunda förfest mot hur vi brukar göra. Alla var typ musikaliska underbarn eller nått därborta så dom typ spela piano o gitarr och sjöng och sånt haha. Men inte jag och Linda dock eftersom vi inte har några sådana talanger. Men det var allt trevliga grabbar hela högen, men man kom senare på natten att ändra åsikt om vissa. Men i alla fall senare drog vi till något uteställe som jag dock inte minns vad det hette och vem möter jag där om inte min kära gbg polare. Alltså vart jag än går ut så är han där, börjar kännas lite läskigt det här faktiskt.

När stället senare stängde så drog jag,Linda och Erik hem till Per igen men sen blev allt fel så vi stack illa kvickt därifrån till någon affär eller om det var en företagslokal. Robin och hans polare var redan där inne så som släppte in oss så var vi där och snackade lite och hade allmänt mysigt och sedan fanns det inget jag längtade efter mer än att sova! Så det slutade med att vi sov där med, vart vi nu var. Sedan på morgonen kom Per förbi en sväng med, så han och Robin började spela instrument och sjunga igen. Vid 12 var det äntligen dags, då skulle jag och Linda åka hem igen och det kändes faktiskt skönt. Visst hade vi roligt där men det hände så mycket konstigt och vissa människor orkar man inte med en för lång tid faktiskt!

Men vi får se, kanske drar till Karlstad och festar fler gånger men det lär nog dröja länge tills dess, väldigt länge.




Love the way



Kommentarer
Postat av: Linda

haha

2008-04-13 @ 22:00:35
Postat av: Melissa

hahaha nu är det bara att htta nytt ställe ni kan åka o festa till ;)

2008-04-14 @ 15:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0