Lycka till Oscar

Igår var det riktigt kul! Mattias hade inflyttnings/20-års fest och vi var även på det nya utestället här i Lidköping. När stället sedan stände så drog vi på efterfest hos Jan men eftersom jag inte tål katter och han hade det så fortsatte vi ganska snart vidare hem till mig istället. När dom sedan drog vid halv  5 så mötte jag upp Mattias och Robert och vi drog hem till mattias och käkade. Vid halv 9 imorses så fanns det inget jag längtade efter mer än min säng så cyklade hem och sov sedan till 18.00.

När jag sedan vaknade upp från min skönhetssömn så kollade jag på "Power of 10" och fick då reda på att mer svenska tjejer har kissat på sig av skratt än vad som använder cykelhjälm. Såg senare på "Sanningens ögonblick" och jag fattar verkligen inte hur folk kan vilja ställa upp i ett sådant program. Jag menar vem vill erkänna för hela svenska folket att man vart otrogen eller att man är attraherad av sin partners kompisar. Men som sagt, det finns folk folk för allt här i världen.

Idag åkte Oscar till Dannmark med landslaget för att tävla i EM och jag hoppas verkligen det går bra för honom!

Vill nu till sist ägna en tanke åt Christian Alneman härifrån Lidköping som i fredagsnatt körde av vägen och senare avled av sina skador. När sådant här händer så får det en verkligen att fundera över liver och man uppskattar det även mer.




life is hard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0