målarfärgen!!

Ja den här dagen kan jag inte påstå att den började direkt bra. Jag tänkte vara duktig och städa mitt rum och då skulle jag flytta på en målarfärgburk men då rann det ut massa vit färg på min svarta soffa!! Jag försökte allt jag kunde för att få bort det, men till slut såg det bara ut som det var massa sperma på soffan. Så jag gjorde ett sista försök och stoppade in soff fodralet i tvättmaskinen så får väl se hur det här slutar imorgon.

Jag har sett en jätte bra film idag med, minns dock inte vad den hette med det var mycket kärlek och hat i den. Den var så bra att jag inte kunde hålla tårarna inne till slut. Måste också tillägga att jag deklarerat helt själv för första gången idag också, kände mig så duktig efteråt!

Men det bästa på hela dagen var ju när min favorit kom på besök, finns ingen annan människa man kan ha lika kul med! Snart är det även dags för vårat nya äventyr, större än någonsin innan.

Men nu ska jag nog sätta mig och lyssna igenom lite musik som Micke skickat, han har riktigt bra musiksmak måste jag nog faktiskt säga. Amor vincit omnia et nos cedamus amori (Mickes favorit ordspråk, ganska fint faktiskt)






I wanna be like you


Kommentarer
Postat av: lööök

Staden någonstan. Here we come!!!!

2008-04-15 @ 22:18:12
URL: http://laaacken.blogg.se
Postat av: sofia

haha stackare hopaps de fixa sig me soffan:P

2008-04-16 @ 16:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0