Mobilladdaren

Vill nu meddela om att Johanna skaffat egen lägenhet i helgen, så nu tycker faktiskt jag att hon är vuxen! Men eftersom jag också vill verka vuxen och Linda med så storhandlade vi med henne idag, riktigt trevligt:)

På eftermiddagen drog jag hem till Josse som nu förtiden inte heller bor hemma utan hos Jocke, men hon är inte vuxen för det med tanke på henne sätt att uppföra sig. Men i alla fall vi tog tåget hem till Joan för att hämta min mobilladdare som på något sätt hamnat där, och när vi plingat på dörren och hans brorsa öppnar dörren vad tror ni inte Josse gör?? Jo dum som hon är så tror hon att det är Joan som öppnat så hon står bara där glad utan att säga nått haha. Så då får jag ta över snacket och det visade sig att Joan inte var hemma så vi går igen. När vi sedan kommer ut så ringer vi honom och frågar vart han är och han säger att han tränar och kommer om en timme, så som Josse fattade det i alla fall;) Men så var inte läget utan det han egentligen sa var att hans skulle ringa sin brorsa så han kommer ner med laddaren åt oss. Men eftersom Josse som sagt fattar lite fel så hann vi gå därifrån innan brorsan kom. Vi fixade då lite andra ärenden medans vi ändå var i "storstan" och sedan ett par timmar senare kom vi tillbaka till Joan igen, och då var han äntligen hemma!

När vi sedan hade fått laddaren och var på väg till tåget hem så såg vi den! Affären vi gått förbi nästan varje dag i 2 sommrar men aldrig vågat gå in i, skulle vi nu våga ta det stora steget och äntligen gå in i den? och vi måste ha blivit modigare med åren, för just idag tog vi det stora steget in i affären.

Sedan fick vi lämna den älskade staden och åka mot Skövde igen och jag fick fortsätta resan till Lidköping. Men men det var allt för idag!  men tycker alla ska ägna en tanke åt Linda med som är så vänlig och räddar folks liv;)




I can see clearly now <3


Kommentarer
Postat av: Linda

haha du är störd

2008-04-08 @ 19:46:35
Postat av: Johanna

Haha ja det var bra att ni var med och hjälpte till, nu måste ni ju följa med varje gång=P

2008-04-09 @ 19:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0