nationellt

Kan säga att den här dagen började minst sagt stressigt. Vaknade 5 minuter innan bussen går på grund av någon märklig dröm jag hade. Så det var bara att ta på sig dom första kläderna som låg vid sängen, vilket råka vara mjukisbyxor och sedan borsta tänderna lite fort för att sedan springa till bussen och jag hann precis lagom!

I skolan var det nationella i svenska mellan 08-14 som gällde, dock var jag och Therese klara vid 9 så då begav vi oss till rese igen och the long way home.

Hemma sedan så fortsatte jag med min nya hobby, nämligen plantera mer frön. Haha undrar om de hinner börja växa innan jag tröttnar på det här, men det lär vi väl märka.

Men nu ska jag fixa iordning mig för kvällen, då det är studentfest på Vatra och Bogrens.





Hippielife, It's soon gone I think.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0