skratt och tårar

Igår orkade jag aldrig skriva, hände så mycket skit på kvällen. Men dagen började bra med mycket skratt, först när Linda skulle köra oss till rese efter skolan HAHAHA, så pinsamt! Sedan när man kommer till rese så möter vi Angelika som frågar om det bara är i hennes rumpa det vibrerar när hon sitter ner, haha och det var det.

När jag sedan kom hem så packade jag iordning mina saker för att åka till Gbg och kolla på pappas nya lägenhet. Det var trevligt, satt och kollade på tv lite med pappa och lillebrorsan men sedan kom pappas tjej hem. Säger bara vilken idiot, och pappa är ju såklart på hennes sida i hans nya lilla liv. Så jag drog därifrån till gamla lägenheten, hade allmänt långtråkigt hela kvällen men sen kom Joacim förbi en sväng så då fick jag lite sällskap.

När jag sedan skulle sova så kunde jag inte hålla tårarna inne, för hade tidigare på dagen även pratat med den personen som var den enda i mitt liv så många år. Nu kom massa minnen fram och det finns ingen jag saknar så mycket, men även vet jag att dom tiderna aldrig kommer komma tillbaka igen.

Men nu ska jag göra iordning mig och kanske hitta på något med Filip om jag hinner innan jag drar hem igen.





Stupid people


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0