sol och regn

Igår var en riktigt bra dag, först praktik och sedan åt jag glass med Isac, senare kom även bea förbi en sväng. Senare drog jag till Joan och var med han, såg en jätte bra film, white chicks tror jag den hette, men missade självklart slutet för att jag somnade

Sen nu imorses var vi så trötta så jag tänkte att jag drar hem till Ida lite och kikar på tv eller nått. På vägen till henne så ser jag en sån där maskin som gör rent gatorna och tar bort allt grus, så nu är det äntligen dags att ta fram inlinesen  tänkte jag och bestämde genast med Martin att vi skulle åka på eftermiddagen. Sen när jag kommer hem till Ida så stortädar hon sin lägenhet så det var bara för mig att hjälpa till. När vi äntligen var klara så blev det inte lugnt heller för då skulle hon storhandla också. Men men, sen när jag skulle gå hem så började det regna, så nu blev det ingen inlinesåkning idag ändå:( Men nu ska jag ta och städa lite här hemma innan jag drar hem till Arta och ser film ikväll:)





I don't know what to say


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0