Stockholm

Nu var man då hemma ifrån Stockholm igen och måste säga att det har vart riktigt kul men det är ingen stad jag skulle vilja bosätta mig i direkt.

När jag och Linda kom fram till storstan igår så gick vi runt i lite affärer och shoppade en del och senare på eftermiddagen gick vi till hotellet. Vi fick ett rum så vi gick upp dit och såg att det stod drickor och frukt där inne så vi drack och åt utav det. Men senare ringde Anders och sa att vi skulle byta rum så vi satte på kapsylen på drickan igen och låtsades som om vi inte vart där. När vi sedan kom till det nya rummet så visade det sig att det var hotellets finaste svit så vi hade flera badrum och bubbelpool i det ena och det var jätte fint.

Senare på kvällen så gick vi ut och åt jätte god mat och det var en otroligt fin hovmästare (dörröpnnare). När vi sedan ätit upp så gick vi på bio, dock somnade jag så missade typ hela filmen men Linda såg den iafl:)

Sedan när vi kom till hotellet igen så var det dags att testa bubbelpoolen och det var inte det lättaste att veta hur den fungerade kan jag meddela. Men tekniska som jag och Linda är så fick vi igång den efter den del missöden. Och det var inte helt fel att ligga i den med massa bubblor och äta jordgubbar, och i taket var det massa småspottar som lyste så fint.

Sen så idag så vaknade jag av att Linda sa att jag skulle kolla ut genom fönstret, och där stod 3 killar uppe i luften och höll på att byta någon skylt precis utanför vårat fönster. Men dom var så trevliga och vinkade och log haha.

Resten av dagen så var vi på stureplan och gammla stan och kikade lite och åt lite mat innan vi åkte hem igen. När vi åt mat förresten så frågade han som jobbade om vi var tvillingar och det hade även en person frågat dagen innan, jag vet inte hur folk kan tro att vi ens är släkt för så lika är vi väl inte.

Men det var ett par trevliga dagar vi hade, men det är faktiskt skönt att vara hemma igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0