Tyngdlyftning

Då var även den här dagen över då, har faktiskt inte hänt så speciellt mycket. Var på praktiken i förmiddags och det var riktigt kul idag, sedan när jag kom till Lidköping igen så var jag ute på en liten promenad till kyrkogården.

Var på friskis en sväng med förresten, och vem möter man då tro? Jo då kommer han, världens finaste verkligen!

Nu ikväll så har jag kollat på tyngdlyfting, det började på den kanalen jag kollade på och jag orkade inte byta först med sedan så fastande man vid det. Var kul att se hur dom egentligen ser ut, jag menar hur snyggt är det med jätte feta lår och överarmar och resten typ normalt. Jag menar kroppen ser ju helt konstig ut då, men men dom kanske tycker det är snyggt. Eller så är det kanske så att dom strunar i det eftersom dom tycker sporten är rolig haha:)

Men Martin du måste bli frisk nu så vi kan dra och åka inlines, så imorgon förväntar jag mig att du är frisk igen!

Till sist vill jag önska min favorit en trevlig tripp i Grebbestad och hoppas att du laddar upp för fullt till vårat äventyr!





WiIl always love you

Kommentarer
Postat av: carro

Hej tänkte kolla om du hade lust att kolla in på min blogg och säga vad du tycker om den. Om den är bra som den är eller om det är något man kankse kunde ändra.
Ha en fortsatt trevlig kväll.
kram Carro

2008-04-16 @ 22:36:56
URL: http://underbliven.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0