Jobb och girltalk

Allt blir så mycket roligare på jobbet när man jobbar med en annan sommarjobbare, för då får man verkligen mycket mer ansvar och mer frihet. Idag var en sådan dag när jag jobbade med en sommarjobbare, så dagen gick fort och löpte på bra. 

Efter jobbet så cyklade jag hem till Ida, för det var riktigt längesedan vi såg nu och det har hänt så otroligt mycket som bara måste berättas. Men nu hade jag tänkt försöka få tag på Mattias, för var ett tag sen jag träffade han med. Jag är så rädd för att om man inte träffas på länge så slutar man lixom umgås och glider ifrån varandra.

Hittade en gammal bild på mig och Mattias, vi ser väldigt fashinerade ut av soptunnan.
Hittade en gammal bild på mig och Mattias där vi ser ut att vara väldigt
fashinerade över soptunnan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0