Utvilad igen!

Alltså jobbet tar verkligen på krafterna, jag somnade redan klockan 7 igår och vaknade inte förren vid 9 idag. Men nu är jag utvilad iafl, så jag orkar jobba ikväll igen!

En annan grej jag inte förstår mig på är önskefotos hemsida. Jag skulle skicka in kort för framkallning över nätet men det var massor med moment så det skulle ta flera timmar innan man var färdig. Antingen var det jag som gjorde helt fel eller så var hemsidan bara anpassad för att inte skicka efter så många kort. Hur som helst gav jag upp det hela, får fråga mamma när hon kommer hem istället och se om hon fattar bättre.



Här har ni en bild på mig och min otroligt glada mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0