Björn Rosenström!

Björn Rosenström igår var riktigt bra! Förfestade hos Stefan med massa trevligt folk och karaoke, sedan bar det av till Olstorp. Det var faktiskt första gången jag var där, och det var speciellt men bra!  Eteråt sov jag hos Lindas farmor och shit vilken underbar människa, hon hade bäddat när vi kom och gjorde jätte god frukost på morgonen. Där hoppas jag på att får sova oftare, för sådan service får jag då inte här hemma.

Idag så har jag legat hemma och solat och tatt ett dopp i poolen imellanåt för att svalka mig , så härligt! Sedan på eftermiddagen jobbade jag, skönt med lite extra pengar nu till sommaren.

En sak jag har insett nu som jag inte trodde tidigare är att det finns verkligen människor som är elaka rakt igenom och som inte har någon god sida. För visst tror man att någon god sida har alla innerst inne, men den här människan har verkligen inte det!


Kommentarer
Postat av: Hippie forever

du är nog alltid välkommen där:D liseberg på onsdag!! weiiiiii!!

2008-06-02 @ 19:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0