Karneval & Vattenkrig (igen)

Igår var det då karneval i Lidköping, var riktigt många med iår och många bra utklädnader. Haha och när jag såg Josses utklädnad kunde jag verkligen inte hålla mig för skratt, så himmla fult!

Men så idag var det vattenkrig mot Västerhöjd ännu en gång och vi ska ha samtal med rektorn imorgonbitti igen! Jag tycker faktiskt att det hela är väldigt kul, förra veckan så åkte typ 150 personer från min skola till västerhöjd för att kasta vattenballonger på dom men det hela slutade i kaos och polisen kom. Dagen efter så fick alla treor utskällning av rektorn eftersom skolan blivit polisanmäld, sen så igår så skulle tydligen Västerhöjd komma till våran skola och kasta men dom kom aldrig. Så då tågade massvis med folk från min skola iväg till deras skola och kastade igen men det slutade även denna gången med att poliser och polishundar kom och jagade iväg alla. Så imorgon är det dags för alla treor att samlas ytterligare en gång med rektorn för att han ville ta ett snack med oss. Det  har alltid varit lite rivalitet mellan dom olika skolorna, så jag tycker det här är kul faktiskt.

Men nu ska jag ut och grilla och ha det allmänt mysigt

image7image8image9 s

Kommentarer
Postat av: Tiny

Haha, vad kul grejer man hittar på i Lidköping! Knasiga parader och vattenkastning... värre än STHLM! :P



Sv: Ja, visst är dom? Och det ser tom ut som om den ena har riktigt hår! :P

2008-06-07 @ 22:13:56
URL: http://tinyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0