LIVET ÄR HELT UNDERBART!

Just nu trivs jag verkligen med livet, allt är underbart!

Jag har gjort så mycket kul dom senate dagarna så har inte hunnit blogga. I onsdags så var jag på liseberg med Gustav, Johanna och Linda, det var verkligen jätte skoj!! Dock glömde jag min mobil på nattåget hem men det är ju ett litet problem här i världen. Sen så på torsdagen var vi på Bogrens och Husaren, var mycket folk man kände så det var en trevlig kväll fram tills vi skulle åka hem och märkte då att det inte gick några bussar. Men även det här var ett litet problem här i världen så det löste sig(tack Niklas). På fredagen sen tänkte vi åka hem tidigt så vi var på rese redan vid 06 men då märkte vi att första bussen inte gick förren 09.30 så då var det bara att lägga sig på en bänk och sova.

Igår var det då nationaldagen och då åkte jag till Skara där Viktor och Adam mötte upp mig, det var verkligen hur länge sen som helst jag träffade dem. Men vi gick på en hönsutställning och jag skrattade massor, visste inte att det fanns så många hönor sm som såg så lustiga ut. På eftermiddagen sen så hängde Viktor med mig hem och vi åkte inlines hela kvällen, jätte härligt var det!

Men nu ska jag kolla lite på nätet efter någon cykel, för framhjulet på min gamla är vingligt så känns lite smått osäkert.

Ha det underbart gott folk!!

snöbolls höna
Snöbolls hönan

Kommentarer
Postat av: F A N C I F U L

jadu... fråga någon som är duktig på det.. :)

2008-06-08 @ 01:01:16
URL: http://alexandra08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0