Massa kul

Nu har man då vart på sin första bal med Robin i Skara. Det var inte meningen att jag skulle gå på deras bal men eftersom hans baldejt blev sjuk så frågade han mig, och självklart ställer man upp. Sen så ska jag på bal imorgon igen, fast i Skövde den här gången så det blir nog kul!

Men nu till studenten i fredags, det var hur kul som helst!! Den började klockan 05 då jag och Gustav tog lite kort och sedan 06.30 var det dags för champagnefrukost med klassen hos Sanna. När vi ätit och druckit färdigt så var det skolan och fotografering som gällde och även en sväng i kyrkan innan det efterlängtade utspringet. När klassen sprang ut så sjöng vi istället för någon studentsång "everybody dance now" och dansade lite, och tack till alla som åkte till Skövde för att kolla på mig! När vi sedan skulle åka kortegevagnen runt stan så visade det sig att vi inte hade något skydd för musiken när det regnade så den var sönder, men vi hade skoj ändå även fast rösten kanske inte är den bästa nu efteråt. På kvällen/natten var det studentfest på husaren och det var riktigt roligt och mysigt.

Men nu måste jag sova, känner att jag har fått alldeles för lite sömn de senaste dagarna. Men lägger upp lite kort från studenten och balerna nästa vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0