Melissa flörtar

Ibland kan man inte göra annat än att skratta åt Melissa, som idag. Då stod vi vid bussstationen och pratade med lite folk och så kommer det en kille och frågar vart man kan hämta ut tågbiljetter, och Arta fixar fort frillan och hälsar jätte högt och glatt. Sedan börjar hon även försöka att förklara vart man kan göra det, men det är bara det att hon inte vet haha. Så fort han gått sedan så säger hon: shit vad söt han va, och även detta säger hon såklart högt.

Men men nu ska jag nog ta och göra iordning mig, för jag tror jag ska dra till Bogrens ikväll. Det är skumparty och jag  har faktikt aldrig vart på det så det vore kul. Men jag har funderat mycket på hur mycket skum det är och om det är skum hela kvällen och om det förstör hår och smink och hur blöt man blir, men det lär jag väl märka nu ikväll om jag nu drar dit.

Vill även tacka Linda nu för det fina halsbandet jag fick, måste erkänna att jag glömt det tidigare :)



Ha det underbart gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0