snällhet!

Idag är nog en dag då man är på bra humör! Jag gick upp halv 8 för att ringa vårdcentralen om friskhetsintyg, och hon i telefonen var hur trevlig som helst. Hon förklarade att det var jätte lång kö så det var bättre jag gick till en privatläkare och så gav hon mig massor med olika nummer med, så jag ska ringa runt imorgon.

Sedan var även jag snäll och gjorde iordning jätte god frukost med äggröra och allt till min familj, lagom tills dom vaknade.

Sen så var även min mamma och Anders snälla, så vi åkte och köpte en ny cykel åt mig som jag kan ha och cykla på till jobbet nu hela sommaren eftersom jag vägrade få en moped och åka med!!! Alltså det kanske bara är jag som är löjlig, men visst är det lite småpinsamt att åka moped när man har fyllt 18? Men nu har jag min nya skönhet cykeln iallafall, haha jag tycker den är så fin så efter jobbet cyklade jag hem till Melissa och visade den och sen tog vi en kopp te med.

Men om jag kanske skulle ta och sova lite snart, så jag orkar gå upp imorgon och cykla till jobbet med min nya racercykel ;)

Kommentarer
Postat av: filip

en cyckel är tusen gånger bättre än en moped!!

2008-06-25 @ 11:03:35
Postat av: MH

hahaha , den var snygg;)

2008-06-25 @ 21:20:45
Postat av: Anonym

öh ja, det är töntigt att åka moped när man har fyllt 18 helen ;D så de va tur att du köpte en cykel! dock har jag inte nån cykel så jag får åka omkring på min moppe iaf XD haha fast den är faktiskt trasig nu åså ska jag nog köpa bil snart så jag behöver inte vara så töntig så länge till iaf! =D hehe

2008-06-26 @ 19:54:15
URL: http://emmamanngard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0