Student Lidköping!

Grattis till alla mina kompisar här i Lidköping som tog studenten idag, så kul att se er glada! Regnet höll sig borta också som tur var, eller ja i slutet började det ösregna men då satte jag mig i bilen hem till Anderas på lite studentfirande.

Nu längtar jag verkligen till min egna student ännu mer, kommer bli en så rolig dag/natt!!!

Men förretsen tidigare idag så var jag på någon grej med nästan alla HR folk där det var typ olika rum med olika utmaningar i. Det var t.ex. ett rum där man skulle skjuta slangbella och ett där man skulle åka linbana och kasta pilar samtidigt. Mitt lag var då bäst men vi hade en dålig dag så förlorade men som sagt, alla har dåliga dagar ibland.

Kommentarer
Postat av: tom

fan går du hr ! fan va kul då ;D

2008-06-11 @ 23:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0