Mellissa och Helens dag

Härlig dag det var idag då, var bara 3 personer av klassen i skolan så dagen flöt på ganska snabbt men hann ändå skämmas lite, fast vet inte riktigt varför jag gör det om jag ska vara ärlig.

Vid 11 fick vi sluta så drog till stan en sväng med Johanna,Linda,Melissa och Filip och då fick jag ett par skor köpta och Melissa köpte ÄNTLIGEN inlines, så härligt! Sedan så mötte vi även Mattias en liten stund innan jag och Melissa begav oss vidare mot Lidköping där mer shopping väntade så nu har vi kläder och smink till morgondagens bravader. Vi var även och frågade lite om sminkning till balen på ett ställe, men eftersom balen är på en söndag så är det inte det lättaste att få tag på något ställe som vill ha extra öppet.

Väl hemma sedan så ringer Tobbe och frågar om jag vill bada jaccutzi med han och Martin, men självklart ska ju jag ha min mens just nu så det blev inget med det.

Men jag kikade lite på så ska det låta med Emma och Jenny istället och sedan kom även Anton sväng.






With you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0