Underbar dag!

Den här dagen har varit underbar, Linda var tillbaka från Japan igen och stämmningen har varit på topp!

Efter skolan drog jag, Linda och Johanna hem till våran älskade Filip och kikade på tv lite, sedan ringde vi Mattias och snackade lite och då visade det sig att han skulle fika med något ragg från krogen. Självklart så var vi tvugna att se vem hon var, så vi drog helt enkelt och fikade där dom var och råkade visst sätta oss vid bordet brevid. Dom var faktiskt söta tillsammans, får hoppas det blir något för Mattias skull:)

Men men, sedan var det att dra med bussen hem för att hinna hämta mitt legg hos polisen innan dom stängde, och jag hann med en hel minuts marginal! Nice picture

Sedan kom jag hem alldeles lagom till det att X-effect och next började, så jag såg lite på det med Alfred, som för övrigt erkände att han samlade på spyor, sådär lite lagom mysigt alltså. En grej till jag måste berätta är att en kille på next sa att han hatade hippies, vad ska vi säga om det Linda?

Min mänskliga ordbok Maziar har även gett mig betydelsen på mitt och Alfreds efternamn, och här är resultatet:

en Möller, flera Möllrar - En människa med bättre kunskaper i allt. Dess förmåga gör så att möllrarna räknas som en bättre klass än oss människor

Smith - Ett engelskt efternamn som ursprungligen kommer från 1500-talet. Oftast bönder som använde sig av detta efternamn. En myt anses säga att smith egentligen betyder smita, dock finns det ingen logik i detta.

Detta kan nog stämma väldigt bra måste jag säga!


Detta är inte någon direktsändning i tv men jag tar mig friheten ändå att tacka första personen som följer min blogg, haha och han vet nog själv vem han är, får vi hoppas iafl :)






Nu kan du få mig så lätt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0