dancing

Igår gott folk så övningskörde jag!!!  Men måste nog erkänna att det där med körning inte är min grej riktigt, men någon gång i framtiden så ska jag allt också ta och fixa mig ett körkort!

Igårkväll hade jag allmänt tråkigt så jag drog till Gbg och va med Filip istället, dock somnade jag framför tv:n hos han och blev väckt 5 på morgonen för att han skulle dra till jobbet. Så då var det bara att sätta sig på spårvagnen hem och sen fortsätta sova, riktigt länge!

På eftermiddagen sen drog jag till Victor för jag skulle nämligen få låna hans X-box, och sedan drog jag in till nordstan och köpte mig en dansmatta! Den förra vi hade gick ju sönder för ett antal år sen och nu äntligen tar jag tag i det och köper en ny. Sedan blev det en snabblunch innan jag skulle med tåget hem till Lidköping igen.

När jag kom hem förrut och berättade att jag köpt en dansmatta blev Alfred överlycklig, så nu har vi dansat en massa!

But now it's time for some kvällsmat! (måste nog träna upp min engelska)




I will never forget you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0