falks grav

Igår kväll/natt var det då tänkt att jag, Johanna, Linda och Filip skulle åka till falks grav. Vi började vår resa klockan 22 från Skövde, Filip var chafför för kvällen, vilket vi senare fick komma att ångra.
När vi åkt någon timme så ser vi massa höbalar på en åker så vi tänkte klättra lite på dom men då ser vi något svart komma mot oss när vi står där ute så vi springer fort in i bilen och åker iväg.
Då kom det massa grodor på vägen så vi fick köra sick sack mellan dom men tror nog vi råkade mosa några.
När vi senare ser nya höbalar så tänkte vi att vi tar ett andra försök, dock spöregnade det så vi var ju lite lagom genomblöta när vi klättrat klart.
Sen skulle vi åka vidare mot Falks grav men då helt plötsligt så funkade inte pedalerna på bilen, så vi står där mitt i vägen och Filip får panik medans vi andra inte kan hålla oss för skratt. Sedan hör vi att det kommer en bil så då får vi börja putta bort bilen från vägen och det var då inte det enklaste när Filip samtidigt står brevid och gapar haha.
Men efter en stund så får Johanna igång bilen igen och Filip tycker att det har blivit tillräckligt med spänning för den här natten så han vänder och vi börjar åka till Skövde igen. Nu trodde vi andra att det var slut med äventyr för den här natten men helt plötsligt frågar Filip om jag vill köra istället.
Självklart ville jag det, han visade mig vilken bromsen och gasen var men han litade inte på mig så jag fick stanna typ med en gång. Men sen när Filip gått ur bilen för att vi skulle byta plats så kör jag vidare och vem trodde att lilla Filip kunde skrika så högt haha.
Jag, Linda och Johanna hade verkligen roligt på den här lilla trippen, men frågan är om Filip hade det innerst inne.

Men nu ska jag packa iordning mina grejer och sedan åka till Tranemo, var längesen jag var där och hälsade på nu så det ska bli kul.



This is the way you left me


Kommentarer
Postat av: Fia

Men de e ju en tjej då kan hon ju inte heta Elvis ;)

2008-05-02 @ 17:41:20
URL: http://blomkviist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0