Fan

Jag vet inte vad jag ska säga om kvällen igår egentligen, den började så bra men slutade hemskt.

Nu idag kan jag inte påstå att jag  mår direkt bra heller, så jag orkar verkligen inte plugga , vilket jag egentligen behöver. Orkar knappt gå ur sängen, så Mattias kom hit med pizza förrut. Ibland är han allt bra snäll!

Imorgon är det dags igen då ska vi grilla och spela kubb, och vi vet vet ju alla redan nu vilket lag som kommer att vinna igen!  Jag, Melissa och Gustavo är helt enkelt oslagbara.





Think I like you

image6

Kommentarer
Postat av: M

Du ska dricka mindre nästa gång!!!

2008-05-25 @ 18:26:23
Postat av: Emma

va hände? :O

2008-05-26 @ 17:39:01
URL: http://emmamanngard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0