Grattis Oscar och Alfred!

Började dagen klockan 6 då jag först sjöng för Alfred och Sedan Oscar, eftersom dom fyller år idag. så grattis på dom!

Sedan var det en lång dag i skolan, men jag blev riktigt glad på sista lektionen då det visade sig att jag fick VG på det skriftliga nationella i engelskan!! Vilken glädje alltså, eftersom engelska är det ämnet jag haft svårt för så länge jag kan minnas!

Efter skolan så åt jag och Filip glass ute i solen innan jag satte mig på bussen hemmåt igen. När jag kom hem var jag hur trött som helst, orkade verkligen ingenting, så förlåt Mattias för att det inte blev någon inlinestur.

Men nu ska jag sova, för imorgon har vi hotell igen!!! Har verkligen saknat att bara vara lilla klassen nu när vi haft praktik!




It's hard to know how you are thinking


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0