Grattis till Filip!

4 minuter! Det var så lång tid jag hade på mig från det att jag vaknat till att bussen gick, men otroligt nog så hann jag!

Sedan när man kom till skolan så vad ser man då om inte Filip med nya frilla, blev mycket snyggare måste jag säga! Men det är klart han var tvugen att se snygg ut dagen till ära, för han fyller ju faktiskt år och allt!

Nationellt prov i engelskan idag med, kan inte påstå att det var direkt enkelt men men, får hoppas på det bästa helt enkelt.

Sen så har jag sett på sanningens ögonblick idag igen, alltså visst är det jätte kul att kolla på det men jag förstår inte hur folk kan ställa upp på sådant. Dom avslöjar ju verkligen massor med hemligheter för alla dom känner plus resten av svenska folket. Men idag var det en riktig sköning med, han fick frågan om han gett ut sina personuppgifter till någon prostituerad och då svarade han ja. Sen för att förklara varför så sa han först att det är roligt med en brevvän. Men sedan sa han att han va full och råkade hoppa i säng med henne och glömde kondom och ifall hon nu skulle få en knott så ville han ta sitt ansvar haha.

Sitter och snackar med gammla polare på msn nu, fy fan vad man saknar dom tiderna ibland! Visst, det är inte svårt att ta upp kontakten och börja umgås med de flesta igen, men det finns en person som jag aldrig kommer umgås med igen, sorligt nog:/





You never forget old love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0