kubb igen!

I eftermiddag så grillade nästan hela klassen igen och spelade kubb, men hur kubbspelandet gick tänker jag inte gå in mer på , säger bara att visa har tur!

Maria lärde även mig och Filip att köra kackerlacka, insektspray och explosion haha, det roade oss en väldigt lång stund! Men sedan kom Filip på hur mycket han älskade mitt fläsk så då fick vi annat att tänka på haha, rolig dag det här!

När jag och Melissa nu ikväll var på rese i Skövde så såg vi en hora stå vid vägen, och fy fan vad äcklig hon var! Hon hade även en stor kniv som stack ut ur hennes påse, jag är ju inte säker men jag tror att det skrämmer iväg männen faktiskt.

Sedan när jag kommer hem så sitter Viktor och hans polare här och dricker, så är lite social med dem innan de drar iväg på studentfest. När dom gick så kollade jag ut genom fönstret och såg dom då stå och pissa på grannens hus, jävla idioter haha!

Men nu ska jag fortsätta kolla på filmen "What's love got to do with it", så bra är den men förstår inte hur han kan slå och våldta sin fru och att hon stannar, så hemskt!




I don't understand!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vissa har skicklighet kallas det=)

2008-05-27 @ 12:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0