Linda blir mogen

Idag blev linda mognare, eller ja hon blev äldre kanske man ska säga. Så grattis till henne!!

Efter skolan blev det en inlinestur med mattias igen och sedan drog vi hem till min mormor och hälsade på med. Det var allt på tiden jag hälsade på där, var ett tag sen om man säger så. Där fick man höra hur hennes särbo sett en naken tjej i en trädgård men han hade verkligen inte kollat! haha

Men nu ska jag fortsätta kolla på "sanningens ögonblick", det programmet är faktiskt riktigt kul att se på. Men dock fattar jag inte hur folk kan vilja ställa upp i sådant, dom skämmer ju ut sig och förstör sina relationer och allt, men men deras problem.





Soon we will fly away

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0