Shopping och grillning

Tidig uppgång idag och sedan ha brandövningar i skolan 2 timmar, sedan var det bara att åka hemmåt igen. Väl hemma så var jag och Melissa på stan och jag köpte en jätte söt sommarklänning, sedan var vi på vårdcentralen för att fixa friskhetsintyg till au-pair ansökan. När vi sedan var hemma igen så var vi för hungriga för att laga mat så vi och Emma drog och åt ute istället:)

Efter maten så var vi i några affärer till och kollade, och då köpte jag en klänning till studenten med, känns skönt att ha det gjort nu. När jag sedan skulle cykla hemmåt så kom jag på hur längesedan det var jag snackade med Ida, så drog hem till henne en stund med, innan jag skulle hem och plugga.

Men det blev då inget pluggande nu när jag kom hem för då ringde Maria och frågade om jag skulle med till Skara och grilla. Jag vet dock inte vilka det är vi ska grilla med, det glömde jag fråga men det är väl hennes grabbs polare skulle jag tro.

Men nu ska jag ta en snabbdusch innan jag drar iväg igen.





Someday I will find you



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0