söndag igen då

I fredags åkte jag som sagt till Tranemo och resan dit var väldigt trevlig. Träffade först Albin och senare Emanuel, var riktigt längesen man träfade och snackade med dom lite.

Sen i Tranemo så var vi på street race på kvällen och sen hemma hos Fidde och Tina där vi spelade Wii. På lördagsmorgonen sen så fick vi gå upp tidigt för klockan 8 kom Christoffer och hans tjej och hämtade oss. Då skulle vi åka till gbg för han skulle ställa ut sin bil på nån bilgrejs därborta. Men när vi vart där borta ett par timmar så kände jag att jag fått nog av bilar för den här helgen.

Så jag tog helt enkelt bussen in till centrum i Gbg där jag mötte upp Bella och så shoppade vi lite sommarkläder. Sen drog jag hem till Filip och var med han resten av kvällen tills jag tog tåget hem mot Lidköping igen.

Sen så idag blev det tidig uppgång igen för Veronica är i Lidköping över helgen så hon kom vid halv 10 så snackade vi lite om saker som hänt sen sist vi sågs och lite så.

Men nu ska jag städa lite innan Arta kommer och i eftermiddag blir det inlinesåkning med Mattias.



Something's on my mind

Kommentarer
Postat av: grodanboll

Måtte djävulen ta alla söndagar :(

2008-05-04 @ 17:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0