Trevlig kväll!

Idag började jag fundera över studenten på allvar och hur tomt det kommer bli när man inte går till skolan som vanligt igen efter sommarlovet. Tror faktiskt jag kommer sakna det, för jag är nästan säker på att man inte kommer hålla kontakten med så många sen även ifall man kanske vill det. För många kommer kanske studera vidare och flytta för det eller kanske börja jobba i andra länder, alla splittras ju lixom, jag menar jag vill inte vara kvar här längre efter sommaren. Det är ju då man vill ut och se världen efter att ha sparat penagr under sommaren!

Men nu ska jag nog ta och krypa ner, men vill tacka Christoffer för en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0