Valborg

Årets valborgsmässoafton var då lite speciell, den började med en lång inlinestur med Mattias och vi hade även en sväng förbi kyrkogården. Sedan var det jobbet som kallade och sedan på kvällen när jag slutade så hämtade vi upp Melissa. Jag och Melissa hade då tänkt ha en lugn valborg och grilla lite och så bara ,men så blev det verkligen inte. Det slutade med att det kom 15 pers hem till mig och förfestade och sedan drog vi vidare till den nya rockbaren.
 
Senare på natten så följde vi Melissa hem och sedan drog jag, Linda, Robin och Jan hem till mig. Då fick Jan som har gått HR och kan det här laga mat åt oss innan vi gick och la oss.

Sen imorses så vaknade vi ganska tidigt och när dom andra dratt med bussen hem så kom Mattias. Vi hade då tänkt åka inlines med då hittade vi inte dom Mattias brukar ha, så vi åkte till stan för att köpa nya men allt var ju stängt. Så då visste vi inte vad vi skulle hitta på längre så vi tänkte att vi åker till Ida och överaskar henne. Men hon var inte hemma, så man kan ju undra vart hon sov den natten.

Idag kom mamma hem igen från Turkiet med, och hon hade köpt med sig massa fint till oss. Jag fick en väska, underkläder, skor, smycken och tröjor, tack så jätte mycket mamma om du läser det här!

Men nu ska jag och Anton kolla på andra avenyn lite innan vi ska grilla och sen ikväll/natt är det falks grav som gäller! Skulle väldigt gärna ha viljat vara med dej som vi snackade om tidigare idag, men när någon säger kanske så betyder det nästan alltid nej så chansar på att du inte kommer.



And now when you gone


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0