flygningen!!!

Förresten det glömde jag skriva i förra inlägget, men sista inchekningen till flyget var 06.15 och jag kom till flygplatsen 16.10 och då visade det sig att bagaget vägde för mycket, alldeles för mycket! så fick lägga över lite packning i hand bagaget istället sen så var hon som jobbade så snäll så lät mig ha 6 kg för mycket ändå.

När jag sedan kom till där man skulle gå in med handbagaget så var det för stort så fick inte ta med mig det, och jag kände hur stressen och tårarna började komma för jag visste ju inte vad jag skulle göra. Så gick till den snälla tjejen vid inchekningen och frågade vad jag skulle göra, och hon sa att jag skulle prova dom andra ingångarna också och hoppas på att någon va snäll. Så jag provade massor och alla blev arga på mig typ, men efter en tionde utskällning så fick jag äntligen komma in fast dom var inte glada vill jag lova. Sen var det bara att springa för klockan var mycket nu, och jag var nästan sist på planet och så fort jag satte mig åkte vi typ, det var en lättnad!!


 

En bild på Joanna, Ida och Anna från i fredags


Kommentarer
Postat av: anna

vilken JÄDRA resa :O

Väl att du kom hem iaf :)

PUSS<3 (igen.. :P)

2008-11-12 @ 11:43:53
Postat av: Anna IGEN :)

2008-11-12 @ 17:10:29
Postat av: Anna IGEN :)

La precis märkte till at vi ser typ JÄTTE FULLA UT PÅ DEN BILDEN!!!!! :D hahaha

2008-11-12 @ 17:11:09
Postat av: Bästaste Beafen!

Jag väntar fortfarande en uppdatering från jobb sökandet....... (:P hihi) xxx

2008-11-23 @ 23:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0