Friday night in London

Fredagen började med finbesök, Arta kom nämligen :) Sedan så bar det av till Covent garden där vi mötte upp Anna, Ida(finsk), Joyce(holländare) och 2 andra tjejer från ungern. Vi drog till en nattklubb men JÄTTE dålig musik men i slutet så blev det allt kul där ändå, och vi drog när det stället stängde vidare till ett annat med några nyfunna vänner och det stället var verkligen roligt! Mycket bättre musik och mer normalt folk, men när även det stägde så var det dags för nästa stopp, och det var att köpa mat. Alltid lika gott med nattmat innan bussresan hem till mig började för mig och Arta, svinkall resa!!!! Men vi 5 var vi äntligen hemma och kunde sova men 08.30 morgonen därpå så........

Då ringde Anna och sa att hon var på väg, för jag och hon skulle nämligen gå till gymmet för att bli biffar. Kan säga att vi var en aningen sega där och vet inte om vi fick ut direkt mycket av vår träning, men det var lika roande som alltid där.

Men nu ska jag vara social mot Arta som fortfarande är kvar här!

Ha en trevlig helg


Arta, Joyce, Jag, Ida and Anna


Arta, Chris, Anna, Jag and Ali


Kommentarer
Postat av: BEAFEN

MEN HALLÅ!?! Var du tvungen att ta dom bilderna där jag ser mest MONGO UT :D GAAH!

2008-11-01 @ 20:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0