home again

På grund av ett dödsfall och saknaden av Kim (mamma med) så är jag hemma i Sverige igen nu. Men tänkte berätta om min sista helg i London, för den va rolig!

Jag var hos Melissa på fredagen men på kvällen åkte jag till Camden för att möta upp Anna och för att visa att svenskar dricker bäst. Vi drog på en hemmafest, men tröttnade dock ganska fort så åkte till älskade underworld! Väl där inne mötte vi några trevliga norrläningar och kvällen var väldigt lyckad.

Lördag morgon hade Anna svårt för att vara pigg tyst, men det skulle hon bli straffad för senare. Vi gick då upp ganska tidigt och skulle gå för att möta upp Joyce men då fick lilla Anna en fågelskit i huvudet, så går det!! Men efter Annas andra dusch för morgonen så kom vi äntligen iväg, vi var på både Harrods, Hyde park och andra ställen med Joyce. Men dock var jag och Anna en aning trötta så stackars Joyce fick mest gå runt i affärerna för sig själv.

Sedan mötte vi upp norrläningarna från gårdagen och tog en fika innan det var dags att säga adjö, kommer sakna min Beaf i London!!! Saknar henne redan faktiskt:/


Kommentarer
Postat av: ANNA

JA, LÄTT DEN BÄÄÄÄSTA HELGEN EVER!!! :D



Och hallå, ve är killen?? Jag minns inte ens att vi tagit den bilden :O:O hahah



Fulla, galna svenskar, det är vi det! :)



Oohhhh, jag saknar dig med biffen!!

Längtar tills februari och jag längtar efter min klocka med hahahha :D PUSS<3

2008-11-12 @ 11:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0