I love life

Har inte skrivit på några dagar för har helt enkelt inte orkat. Men den här veckan har jag förrutom det vanliga med städning och ungarna vart på gymmet med Beafen såklart och så har vi ätit SÅKLART. Sen så har jag även hunnit med en musikal till, igår såg jag och John "Grease", den var faktiskt riktigt bra. Men måste nog ändå säga att "We will rock you" var bättre, den var lixom mäktigare på något sätt. Jag har även ätit min första munk någonsin igår, det åt vi på något munkställe vid piccadilly circus.

Men nu ska jag städa iordning lite för sedan ska jag till Melissa och ikväll blir det nog utgång, men dagen är lång så man vet aldrig vad som händer. Sen på lördag så blir det shopping inne i centrala London en sväng, EFTER min och Beafens träning.

Hoppas ni får en bra helg, för jag kan lova er att min kommer bli så himla underbar. Bästa helgen någonsin!

Kommentarer
Postat av: Carro

hehe tack =) ja d får du gärna.. hur går allt där nere? ska du hem snart?

2008-11-07 @ 10:57:37
URL: http://truelove4everr.blogg.se/
Postat av: Anna

Men du lilla biffen, jag tycker att du kan fortsätta skriva din blogg :)

2008-11-09 @ 20:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0