tillägnat Beafen

Jag kan inte påstå att mitt jobbsökande här i Sverige går så bra, har pratat med lite olika hotell men dom behöver ingen ny anställd. har även kollat massor på arbetsförmedlingen men det är inte lätt och hitta något när jag inte har någon mer utbildning än hotell, fast igår så hittade jag ett jobb som jag ska söka. Så idag har jag skrivit cv, ansökningsbrev och allt det, senare ska jag även ringa och prata med dom och se lite om jag klarar av det jobbet.

Till sist vill jag bara skriva att jag saknar Beafen och Arta i London jätte mycket verkligen!!!

Förresten så vill jag allra sist skriva att i eftermiddag/kväll så ska jag och Filip ta hand om Hanna och Stefans lilla underbara valp,  det ska bli riktigt roligt!


Kommentarer
Postat av: BÄSTASTE BEAFEN EVER!! :D

Men alltså det där med söka jobb låter inte så skojj...jag vill inte hem och vara arbetslös...haha!



Men gah, vad TOMT det är här utan dig...saknar våra knasiga ryck som vi lyckades med! NÄR KOMMER DU TILLBAKA? (försöka går ju:P) haha



Hälsa hunden från mig, inte filip xD haha



PUSSSSSSSSS FRÅN BEAFEN!

2008-11-25 @ 13:16:18
URL: http://saywhatnow.blogg.se/
Postat av: Oskar

Tog 5½ månad för mig att få jobb, och nu har jag ju fått fast bara säsongsjobb, men bättre än inget! bara fortsätta söka.. jag tror du får söka andra jobb än just Hotell,

2008-11-25 @ 15:36:47
URL: http://madebyme.tjofs.se
Postat av: anna

Men alltså biffen hur går det med bloggandet?! inte vidare aktivt ser jag :P Kom igen nu!! ;)

2009-01-06 @ 15:51:28
URL: http://saywhatnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0