Kim är fin

I lördags var jag då barnvakt, dock var Melissa här så var väl mer med henne än med barnen. Men barnen gick mig på nerverna för det, för dom väckte mit mitt i natten och sa att dom sakna sina föräldrar, men vad skulle jag göra åt det lixom? Sen så väckte dom mig på morgonen igen och sa att dom var vakna och gick till nedervåning, det känds ju värt?

Men men, idag så har jag och Arta vart på stan och fikat (såklart) och så har jag köpt en klocka och ett par skor med.

En annan grej sm jag stör mig på är att dom firar Halloween så seriöst här, dom har skjutit raketer hela veckan. Jag kan meddela att det är ganska irriterande när man ska sova. Det som är ännu värre är att när jag frågade pappan hur länge till dom skulle hålla på och skjuta så sa han en vecka till, det går mig verkligen på nerverna det här!

Godkväll!


Kommentarer
Postat av: Anna

hmm, men raketerna har man väl skjutit pga av Bonfire night och inte halloween?

2008-11-06 @ 15:00:26
URL: http://youknowme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0