BEAF & BIFF

Jag börjar med att berätta om gårdagen, då åkte jag och Arta till Leicester Square. Det var nämligen premiär av nya bond filmen där så massa kändisar och prinsarna skulle komma och gå in på röda mattan Dock hade väldigt många stått där ute hela dagen för att få bra platser medans jag och Arta bara kom 2 timmar innan det började, men vi fick iafl platser så vi såg när bilarna med dom kom. Men efter att väntat 2 timmar och nästan frusit ihjäl insåg vi att det inte var värt att stå kvar för att se dom åka i bilarna så vi stack hem.

Sen så idag har BEAFEN OCH BIFFEN vart på gymmet igen, det är verkligen roande där! Dock tror jag inte Clifton (killen som jobbar där) gillar oss riktigt. Men han fick ju se mycket fina danser av oss idag, men blev även tvingad av Beaf Anna att säga att hon var duktig haha. Jag älskar Beafen och gymmet! 

Kommentarer
Postat av: BEAFEN :D

HAHAHAHAHAHA, vilket jädra inlägg! xD Och dagen med för den delen. Den var helt fruktansvät gjuten! Beafen och Biffen är BÄÄÄST!! Cliffton är ganska gjuten han med, fortfarande synd att han har fruga...... xD hihi <3

2008-10-30 @ 19:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0